tisdag 4 december 2012

Hej och hå! Vad tiden går!

Redan 1:a advent!
Här har det hänt endel!
Jag har hoppat av både matten och samhällskunskapen! Kände mig såå misslyckad, men nu känns det bara rätt! Jag har slagit sjuksköterska ur mitt wanna be, kan fortfarande läsa till vårdlärare. Behöver bara söka till högskolan här i Skövde! Det räcker att jag är undersköterska!

Att jag hoppade av samhällen beror på att vi ska snart flytta, vi har köpt svärmors hus då svärfar avled i augusti. (Saknar honom så mycket!! Det gör ont!)
Tänkte blogga lite om renoveringen. 

Vi får nog inte tillträde förrän februari, tror vi. Svärmor väntar på lägenhet. 
Idag har vi mätt för parkett, 75 kvadratmeter blir det! I ek, love It!
Sedan har jag svängt över till LCHF-kost igen! Mår ju så bra på det och oönskade kilon får gärna dra sin kos!
Jag har bestämt att jag måste gå ner 10-15kg till sommaren, annars säljer jag mina underbara älsklingar i garderoben! Tex: Odd Molly, Ester Eleonora, Nolita. Loveforever, Branting mm. Älskar ju kläder! 

Träningen ska jag ta tag i, haft ont i kroppen ett tag, hoppas LCHF ska ta bort det onda!
Nu ska jag röja klädkammaren:) Kan bli kul;))
Kram
Madeleine 
PS Kommer inte i denna just nu:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar